Nejčastější otázky

1. Jaká je doba dodání?

Produkty máme skladem, doba dodání je do 2 týdnů od potvrzení objednávky.

 

2. Jak mi bude zboží dovezeno?

Zabalené zboží Vám bude doručeno přepravní službou. 

 

3. Provádíte i montáž?

Ne. Montáž je jednoduchá, zákazník ji zvládá sám. V případě dotazů ohledně montáže nás neváhejte kontaktovat.

 

4. Jaká je záruční doba?

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců (2 roky) od převzetí.

 

5. Odolá pergola všem klimatickým podmínkám?

Ano. Pouze při vydatném sněžení a vyšší sněhové pokrývce je třeba sníh ze střechy pergoly odklidit.

 

6. Lze změnit barvu za jinou než ANTRACIT?

Bohužel, momentálně to není možné. Skladem máme pouze bioklimatické pergoly v barvě antracit.

 

7. Jaký je postup v případě reklamace?

V případě reklamace zákazník závadu nafotí a s popisem a kopií dodacího listu odešle na e-mail. Následně bude kontaktován a vyrozuměn, jak bude reklamace vyřešena (zda bude odeslán nový díl, či přijede servisní technik).

Zpět do obchodu