Nejčastější otázky
1. Jaká je doba dodání?
Produkty máme skladem, doba dodání je do 2 týdnů od potvrzení objednávky.
2. Jak mi bude zboží dovezeno?
Zabalené zboží Vám bude doručeno přepravní službou.
3. Provádíte i montáž?
Ne. Montáž je jednoduchá, zákazník ji zvládá sám. V případě dotazů ohledně montáže nás neváhejte kontaktovat.
4. Jaká je záruční doba?
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců (2 roky) od převzetí.
5. Odolá pergola všem klimatickým podmínkám?
Ano. Pouze při vydatném sněžení a vyšší sněhové pokrývce je třeba sníh ze střechy pergoly odklidit.
6. Lze změnit barvu za jinou než ANTRACIT?
Bohužel, momentálně to není možné. Skladem máme pouze bioklimatické pergoly v barvě antracit.
7. Jaký je postup v případě reklamace?
V případě reklamace zákazník závadu nafotí a s popisem a kopií dodacího listu odešle na e-mail. Následně bude kontaktován a vyrozuměn, jak bude reklamace vyřešena (zda bude odeslán nový díl, či přijede servisní technik).